Ahad, 10 Julai 2011

Insiden Kemalangan Motosikal Melibatkan AJK PPTI

Adalah dimaklumkan seorang AJK PPTI (En. Zulkifli Bin Sukor, No. 19 Jalan Ixora 1/4) terlibat dengan satu insiden kemalangan motosikal pada hari Sabtu 9 Julai 2011, jam 8.00 pagi semasa dalam perjalanan ke tempat kerja. Beliau telah dimasukkan ke Hospital Columbia, Seremban dan bermalam di hospital. Beliau telah dibenarkan keluar wad pada hari Ahad 10 Julai, jam 4.00 petang. Alhamdulillah beliau tidak mengalami kecederaan yang serius dengan beberapa kesan luka di tangan dan kaki kiri beliau.

Motosikal yang ditunggangi beliau telah terbabas semasa melalui kawasan air mengalir melintasi jalan di jalan Labu Lanjut. Keadaan jalan pada pagi itu adalah licin kerana hujan lebat. Motosikal berkenaan telah terseret ke seberang jalan dan melanggar seorang penunggang motosikal lain. Walaubagaimanapun penunggang motosikal yang dilanggar tidak mengalami kecederaan yang serius.

Kepada ahli persatuan yang berkelapangan bolehlah melawat beliau di rumah. Dimaklumkan juga beliau telah mendapat cuti sakit selama tujuh (7) hari. Persatuan Penduduk Taman Ixora mendoakan semoga beliau cepat sembuh dan dapat menjalani aktiviti harian seperti biasa.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan