Khamis, 4 Mac 2010

PPTI Ziarah Ahli Yang Diserang Angin Ahmar

Pada 4 Mac 2010 (Khamis) jam 10.30 pagi, PPTI diwakili oleh Setiausaha, Pen. Setiausaha dan seorang ahli telah menziarahi En. Ghazali Bin Yunus (No. 6, Jalan Ixora 1/4). Beliau telah dimasukkan ke Hospital Putrajaya pada 25 Feb 2010 (Khamis) kerana diserang angin ahmar. Setelah mendapat rawatan di Hospital Putrajaya beliau telah dibenarkan keluar dan dinasihatkan oleh doktor supaya berehat di rumah.

Beliau terkenal sebagai tukang masak bubur lambuk yang paling sedap di Taman Ixora dan kawasan sekitar Bandar Baru Salak Tinggi. Berdasarkan penjelasan daripada beliau, penyakit yang telah dikenalpasti oleh doktor adalah tekanan darah tinggi dan kencing manis. Beliau turut melakukan fisioterapi di rumah dan melakukan urutan badan dengan tukang urut berpengalaman disamping ubatan yang dibekalkan oleh hospital. Alhamdulillah keadaan kesihatan beliau semakin pulih.

Semua ahli persatuan mendoakan semoga beliau cepat sembuh dan dapat menjalani kehidupan harian seperti biasa. Kepada ahli yang berkelapangan bolehlah melawat beliau di rumah.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan