Isnin, 13 Julai 2009

Papan Kenyataan Berkunci Taman Ixora

Pada hari Khamis, 9 Julai 2009 kontraktor yang dilantik oleh Majlis Perbandaran Sepang telah memasang papan kenyataan berkunci Taman Ixora. Lokasi papan tanda berkenaan adalah berhadapan Taman Permainan Kanak-Kanak, Jalan Ixora 1/2. Pemasangan papan kenyataan berkenaan adalah hasil daripada Majlis Dialog bersama wakil Persatuan Penduduk Taman Ixora dan Timb. Yang Dipertua Majlis Perbandaran Sepang pada 21 Februari 2009.

Tujuan pemasangan papan kenyataan berkenaan adalah :-
1. Menghebahkan maklumat yang perlu diketahui kepada semua penduduk Taman Ixora.
2. Mempamerkan maklumat mengenai Persatuan Penduduk Taman Ixora, aktiviti yang telah dan akan dijalankan dari semasa ke semasa.
3. Menyediakan ruang iklan kepada individu atau syarikat yang ingin menawarkan perkhidmatan kepada penduduk Taman Ixora seperti lori untuk disewa, pengubahsuaian rumah, iklan rumah untuk disewa/dijual dan sebagainya. Ini untuk mengelakkan individu/syarikat berkenaan menampal papan tanda di tiang-tiang elektrik dan pokok di sekitar Taman Ixora. Individu/syarikat yang berminat untuk mengiklankan produk/perkhidmatan bolehlah menghubungi Setiausaha (019-2828422) untuk tujuan tersebut.

Penduduk Taman Ixora mengucapkan tahniah dan terima kasih kepada Yang Dipertua Majlis Perbandaran Sepang yang telah meluluskan pemasangan peralatan berkenaan. Semoga kerjasama yang diberikan diteruskan lagi pada masa akan datang untuk kesejahteraan penduduk Taman Ixora.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan